DOI: http://doi.org/10.47743/jss-2021-67-4-18
Rezumat: Motor de căutare, SEO şi cuvinte cheie: aceştia sunt termeni care contribuie direct la succesul unei afaceri pe internet. Identificarea uşoară online şi captarea traficului utilizatorilor de Internet sunt probleme cheie pentru toate companiile cu prezenţă digitală. Prin urmare, optimizarea vizibilităţii sale în paginile de căutare necesită optimizarea motoarelor de căutare (optimizarea motoarelor de căutare sau SEO), dar şi crearea strategiilor de achiziţie a traficului cu cuvinte cheie. Gigantul american Google, care deţine supremaţia în materia motoarelor de căutare, este totodată, şi campion al amenzilor încasate pentru acte de concurenţă neloială pe platformele digitale.
Cuvinte-cheie: piaţă digitală; concurenţă neloială; abuz de poziţie dominantă; Google
Referinţe
Arcelin L., Fasc. 797: Publicité et concurrence, în JurisClasseur Concurrence – Consommation 30/10/2020, Legis 360
Irinescu L., Noi provocări în era digitală. Politica de concurenţă, în Analele UAIC, Tomul LXV, Supliment/2019
Mitan E., Sisteme inteligente de marketing, în Revista Română de Informatică şi Automatică, vol. 21, nr. 1/2011
Vignal M. M., Heintz D., Lécole M., Droit de la concurrence -Comment appréhender les abus et l'utilisation des données dans la relation d'une plateforme avec ses partenaires contractuels?, în Contrats Concurrence Consommation nr. 12/01.12.2020, Legis 360 beta